Η ΕΣΗΕΑ στηλιτεύει τη συμπεριφορά της διοίκησης του ΔΟΛ
Την «πρωτοφανή συμπεριφορά», της διοίκησης του ΔΟΛ, να αφήσει απλήρωτους εργαζομένους επειδή άσκησαν το δικαίωμα της επίσχεσης για τις αποδοχές που τους οφείλονται, στηλιτεύει η Ένωση Συντακτών σε ανακοίνωσή της.
Το διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, επισημαίνει προς τη διοίκηση του ΔΟΛ, ότι «δεν αποδέχεται σε καμία περίπτωση να υπάρξει διαχωρισμός μεταξύ των εργαζομένων, όταν μάλιστα οι εργαζόμενοι στο σύνολό τους δίνουν καθημερινά τη μάχη για την ενημέρωση, και με τις δικές τους δυνάμεις άνοιξαν πάλι οι εφημερίδες, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και οι ιστοσελίδες του ΔΟΛ».
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Η Allwyn και οι 5 κορυφαίες αθλητικές ομοσπονδίες στην Ελλάδα ενώνουν τις δυνάμεις τους
16:04
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
ΚΟΣΜΟΣ