ΔΕΗ: Παράταση για το πρόγραμμα των 36 δόσεων
Έως και την Παρασκευή 10 Μαρτίου έχει δοθεί παράταση από την ΔΕΗ για την ένταξη των οφειλετών στο πρόγραμμα «Δεύτερη Ευκαιρία».
Με το πρόγραμμα αυτό όσοι πελάτες είχαν ρυθμίσει τις οφειλές τους με το πρόγραμμα των 36 δόσεων αλλά έχασαν τη ρύθμιση επειδή δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν στην καταβολή των δόσεων, θα έχουν τη δυνατότητα επανένταξης στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας και το τρέχον ποσό της οφειλής τους, υποβάλλοντας την σχετική αίτηση μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή.
Σημειώνεται πως οι αιτήσεις υποβάλλονται τηλεφωνικά στο 11770 ή σε οποιοδήποτε Κατάστημα ΔΕΗ μέχρι και τις 30 Απριλίου.
ΕΛΛΑΔΑ
Ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων για δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες
14:13
ΕΛΛΑΔΑ
Αιματηρό επεισόδιο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - Γυναίκα μαχαίρωσε άντρα
14:08
ΚΟΣΜΟΣ
CNNi: Ο πιλότος του F-15 μετά την κατάρριψή του στο Ιράν είδε «σμήνος» drones σε σχηματισμό μέδουσας
14:08
ΧΡΗΜΑ
Πιερρακάκης: Η νομοθετική ρύθμιση για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη αφορά πάνω από 100.000 πολίτες
14:05
CULTURE