Θεσσαλονίκη: Κάθειρξη στον 38χρονο που βίασε την ανιψιά του
Σε 25ετή κάθειρξη καταδικάστηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο (ΜΟΔ) Θεσσαλονίκης 38χρονος Αλβανός, που κρίθηκε ένοχος για το βιασμό της ανήλικης ανιψιάς του, σε χωριό των Σερρών, το Σεπτέμβριο του 2013.
Ο κατηγορούμενος, που δικάστηκε ερήμην, κρατείται στις φυλακές της πατρίδας του, όπου είχε διαφύγει μετά την πράξη του. Συνελήφθη όμως εκεί και καταδικάστηκε από αλβανικό δικαστήριο σε 35ετή κάθειρξη για βιασμό του ίδιου κοριτσιού.
ΑΠΟΨΕΙΣ
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΧΡΗΜΑ
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα θα στείλει αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό - Πόσο θα διαρκέσει η αποστολή
11:13
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
ΕΛΛΑΔΑ