Ποιοι σταθμοί του μετρό θα είναι κλειστοί το Σαββατοκύριακο
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού της Αθήνας και το ερχόμενο Σαββατοκύριακο καθώς στο πλαίσιο τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου, θα είναι κλειστοί δύο σταθμοί του μετρό.
Συγκεκριμένα, κλειστοί θα παραμείνουν οι σταθμοί του μετρό «Ανθούπολη» της Γραμμής 2 και «Αιγάλεω» της Γραμμής 3. Σημειώνεται πως η γραμμή της Ανθούπολης δεν θα εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό ούτε τη Δευτέρα 13 Μαρτίου.
Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών, οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
ΚΟΣΜΟΣ
Ελβετία: Χιόνι και πάγος θα έχουν λιώσει πλήρως έως τη Δευτέρα - Η πιο πρόωρη καταγραφή από το 2000
11:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημοσκόπηση GPO: Μπροστά και ανοδικά η ΝΔ με 29,4%, δεύτερος ο Τσίπρας, πτώση για το ΠΑΣΟΚ
10:53
ΕΛΛΑΔΑ