Έκλεισε ο σταθμός Μετρό στο Μοναστηράκι
Κλειστός θα είναι από τις 10.30 ο σταθμός του μετρό MONAΣTHPAKI λόγω συγκέντρωσης, κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ, όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Οι συρμοί θα διέρχονται κανονικά για όσο διάστημα παραμείνει ο σταθμός κλειστός.
Σημειώνεται ότι συλλογικότητες και επιτροπές κατοίκων έχουν καλέσει συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι στο Μοναστηράκι με αίτημα «ελεύθερη μετακίνηση για όλους/ες - ούτε μπάρες, ούτε ελεγκτές ούτε ηλεκτρονικό εισιτήριο καμιά ιδιωτικοποίηση, κανένας αποκλεισμός».
Επίσης κλειστοί θα μείνουν όλο το Σαββατοκύριακο οι σταθμοί «Ανθούπολη» και «Αιγάλεω», λόγω της εγκατάστασης μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ