Παρέμβαση για την ελληνική φέτα από την ΕΝΠΕ
Την προστασία της ελληνικής φέτας διεθνώς, αλλά και στην ελληνική εσωτερική αγορά, ζητά η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ).
Το θέμα έθεσε στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της, ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέκος Καχριμάνης. Ο περιφερειάρχης επισήμανε τους κινδύνους για το προϊόν, αλλά και τον αθέμιτο ανταγωνισμό που υφίστανται οι επαγγελματίες στην εστίαση όταν άλλοι πωλούν ως φέτα «λευκό τυρί» που είναι κατά πολύ φθηνότερο.
Ο περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Θόδωρος Γαλιατσάτος ζήτησε να ενταχθεί και η Κεφαλονιά στον κατάλογο των περιοχών που παράγουν φέτα.
ΧΡΗΜΑ
Σε δύο δόσεις το επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ