Τηλεφωνήματα για βόμβα υπουργείο Μακεδονίας Θράκης
Σε συναγερμό τέθηκαν τις πρώτες πρωινές ώρες οι αρμόδιες υπηρεσίες της Θεσσαλονίκη, έπειτα από προειδοποιητικά τηλεφωνήματα για τοποθέτηση βόμβας.
Τα δύο απειλητικά τηλεφωνήματα, που έγιναν στην Πυροσβεστική μεταξύ 2.00 και 2.10 π.μ. που πληροφορούσαν για τοποθέτηση βόμβας στο Διοικητήριο (ΥΜΑΘ).
Η κινητοποίηση των αρμόδιων αρχών ήταν άμεση, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, όμως έπειτα από τον έλεγχο που ακολούθησε, προέκυψε ότι τα προειδοποιητικά τηλεφωνήματα στερούνταν αλήθειας.
Στο ΥΜΑΘ μετέβη κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, το οποίο ερεύνησε εξονυχιστικά το χώρο, χωρίς να βρεθεί οτιδήποτε ανησυχητικό.
ΧΡΗΜΑ
Τάκης Θεοδωρικάκος: Το πλαφόν οδήγησε στη μείωση τιμών σε 2.000 προϊόντα
12:24
ΕΛΛΑΔΑ
Χτύπησαν 42χρονο στο κεφάλι με κορμό δέντρου και τον σκότωσαν στην Ανάβυσσο – Τρεις συλλήψεις
12:16
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμοί σε Βενεζουέλα, Καλιφόρνια, Ιαπωνία μέσα σε λίγες ώρες: Γιατί οι ειδικοί μιλούν για σύμπτωση
12:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
12:09
CULTURE