Οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καταθέτουν μήνυση για διαφθορά
Οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρόκειται να καταθέσουν καταγγελία και μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα Διαφθοράς την Τετάρτη.
Ο λόγος, όπως αναφέρει η ανακοίνωσή τους είναι: «για όλες τις ενέργειες που σχετίζονται με τη συνολική συνειδητή απαξίωση του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) και συνιστούν πράξεις και παραλείψεις που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον και τις αναπτυξιακές δυνατότητές του».
Εκτός αυτού, θα πραγματοποιηθεί και τρίωρη στάση εργασίας, από τις 10 το πρωί έως τη μία μετά το μεσημέρι.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ