Οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης καταθέτουν μήνυση για διαφθορά
Οι εργαζόμενοι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης πρόκειται να καταθέσουν καταγγελία και μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα Διαφθοράς την Τετάρτη.
Ο λόγος, όπως αναφέρει η ανακοίνωσή τους είναι: «για όλες τις ενέργειες που σχετίζονται με τη συνολική συνειδητή απαξίωση του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) και συνιστούν πράξεις και παραλείψεις που υπονομεύουν το δημόσιο συμφέρον και τις αναπτυξιακές δυνατότητές του».
Εκτός αυτού, θα πραγματοποιηθεί και τρίωρη στάση εργασίας, από τις 10 το πρωί έως τη μία μετά το μεσημέρι.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ