ΕΛΛΑΔΑ

Σε δοκιμαστική λειτουργία το μετρό Θεσσαλονίκης το 2019

Σε δοκιμαστική λειτουργία το μετρό Θεσσαλονίκης το 2019
EUROKINISSI/ ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ

Στην τελική ευθεία εισέρχεται το μετρό Θεσσαλονίκης, μετά και τη διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας στη βασική γραμμή, σηματοδοτώντας έτσι την ολοκλήρωση της κατασκευής του συνόλου των δίδυμων σηράγγων.

Έτσι ξεκινά και η διαγωνιστική διαδικασία της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, ύψους 1,5 δισεκατομμυρίου ευρώ, που αναμένεται να δώσει ανάσα στις πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχές της συμπρωτεύουσας.

Όπως επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία το 2019, όπως και η επέκταση της Καλαμαριάς. «Η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή να ωριμάσει, επίσης, το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες – να ξεκινήσουμε τις πρόδρομες εργασίες – αλλά και τη σύνδεση του έργου με το αεροδρόμιο», τόνισε χαρακτηριστικά.

«Η Θεσσαλονίκη σήμερα, ένα χρόνο μετά την επανεκκίνηση των έργων του μετρό, δεν θυμίζει σε τίποτα την πόλη με τα εγκαταλελειμμένα εργοτάξια και τα σταματημένα έργα, πίσω από τις λαμαρίνες», επεσήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, σύμφωνα με την Ημερησία και πρόσθεσε:

«Η πόλη σήμερα έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο εργοτάξιο, λόγω των έργων του μετρό, τα οποία έχουν επανεκκινήσει και πλέον προχωρούν σε όλα τα μέτωπα με γρήγορους ρυθμούς. Εν τω μεταξύ η Αττικό Μετρό ΑΕ, σε στενή πλέον συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού, την Εφορεία Αρχαιοτήτων και το Δήμο Θεσσαλονίκης, προχωρεί στην εφαρμογή της αρχής, της ταυτόχρονης με την κατασκευή των σταθμών, ανάδειξης των σημαντικών αρχαιοτήτων, τόσο στη Βενιζέλου όσο και στην Αγίας Σοφίας. Παράλληλα, σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται και η πρώτη επέκταση – με πέντε σταθμούς – προς την Καλαμαριά, η οποία προχωρεί επίσης με γοργούς ρυθμούς. Η Θεσσαλονίκη μετά το 2020 θα αναγεννηθεί».

Σύμφωνα με τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό» σχεδιάζονται και αναμένεται να ξεκινήσουν οι επεκτάσεις του μετρό προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο. Ήδη έχει δημοπρατηθεί η γεωτεχνική και η γεωλογική μελέτη για την επέκταση της γραμμής προς Νεάπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη, μέχρι το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και ακολουθεί η γραμμή από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό προς Εύοσμο, Μενεμένη, Κορδελιό.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ