Δύο ακόμα πεζόδρομοι στο Εμπορικό Τρίγωνο της Αθήνας
Αποδίδονται την ερχόμενη Δευτέρα στους πεζούς, δύο ακόμα πεζόδρομοι από το Δήμο της Αθήνας, στο Εμπορικό Τρίγωνο.
Πρόκειται για τις οδούς Αγάθωνος και Καρόρη (μέχρι την οδό Βορέου), που μέχρι τώρα ήταν πεζόδρομοι μόνο στα χαρτιά.
Σε ανακοίνωσή του, ο Δήμος Αθηναίων τονίζει ότι «η εξέλιξη των θεσμοθετημένων, εδώ και πολλά χρόνια, πεζόδρομων σε πραγματικούς πεζόδρομους, είναι μία πρώτη παρέμβαση με στόχο τη μετατροπή του Εμπορικού Τριγώνου σε πρότυπο, με κανόνες στη διαχείριση του δημόσιου χώρου, τη στάθμευση και την κυκλοφορία των οχημάτων, την τροφοδοσία των καταστημάτων, τη διαχείριση των απορριμμάτων, την αφισοκόλληση και το γκράφιτι».
Ακόμη υπογραμμίζει ότι οι έως τώρα πεζοδρομήσεις στο Εμπορικό Τρίγωνο έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των πολιτών, των επιχειρηματιών και εμπόρων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, καθώς και των επισκεπτών.
Encardia στον Κήπο του Μεγάρου Σάββατο 4 Ιουλίου στις 21:00
20:06
Ο καύσωνας κατηφορίζει στα Βαλκάνια και φθάνει στην Ελλάδα - Καυτές ημέρες και τροπικές νύχτες
20:04
Θεσσαλονίκη: Στη Βενεζουέλα μεταβαίνει 12μελης ελληνική διασωστική αποστολή της ΕΠΟΜΕΑ
20:01
Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό
19:57