Μεταφέρθηκε το στρατιωτικό βλήμα που βρέθηκε στο δάσος του Σέιχ Σου
Στο πεδίο βολής του Ασκού, έξω από τη Θεσσαλονίκη, μεταφέρθηκε το στρατιωτικό βλήμα που εντοπίστηκε μισοθαμμένο στο δάσος του Σέιχ Σου, κοντά στο «Φιλίππειο».
Στο σημείο μετέβησαν νωρίτερα το πρωί πυροτεχνουργοί της ειδικής μονάδας του Στρατού (Τάγμα Εκκαθάρισης Ναρκοπεδίων Ξηράς) που ανέλαβαν δράση.
Αφού ήλεγξαν το εύρημα, το απομάκρυναν από το σημείο, προκειμένου να το μεταφέρουν στο πεδίο βολής για ελεγχόμενη εξουδετέρωση, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Η περιοχή αποκλείστηκε από δυνάμεις της αστυνομίας, ενώ επί τόπου βρέθηκε πυροσβεστικό όχημα για καθαρά προληπτικούς λόγους.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής, που είχε γίνει νωρίτερα, το στρατιωτικό βλήμα πιθανότατα είναι ανενεργό.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ