Θεσσαλονίκη: Νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό - Χωρίς αστικά λεωφορεία και τη Δευτέρα
Χωρίς αστικά λεωφορεία θα είναι και αύριο Δευτέρα η Θεσσαλονίκη με την ταλαιπωρία να «χτυπάει κόκκινο» για τους πολίτες που μετακινούνται καθημερινά για τις δουλειές και τις άλλες ανάγκες τους.
Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα Μαρτίου-Απριλίου και εξόφληση του δώρου του Πάσχα. Το μεσημέρι της Δευτέρας θα αποφασίσουν για τις επόμενες κινήσεις τους.
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Ξεκινά η απομάκρυνση 11.000 εγκλωβισμένων ναυτικών από το Ορμούζ
20:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ερευνητές εντόπισαν τον μηχανισμό του εγκεφάλου που μας κάνει να σπάμε τις συνήθειές μας
20:03
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο εμπλοκές ελληνικών και τουρκικών μαχητικών πάνω απο το Αιγαίο
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: Καμία τελική συμφωνία με το Ιράν δεν θα επιτρέπει διόδια στα Στενά του Ορμούζ
19:45
ΕΛΛΑΔΑ