Θεσσαλονίκη: Νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό - Χωρίς αστικά λεωφορεία και τη Δευτέρα
Χωρίς αστικά λεωφορεία θα είναι και αύριο Δευτέρα η Θεσσαλονίκη με την ταλαιπωρία να «χτυπάει κόκκινο» για τους πολίτες που μετακινούνται καθημερινά για τις δουλειές και τις άλλες ανάγκες τους.
Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν την επίσχεση εργασίας διεκδικώντας τα δεδουλευμένα Μαρτίου-Απριλίου και εξόφληση του δώρου του Πάσχα. Το μεσημέρι της Δευτέρας θα αποφασίσουν για τις επόμενες κινήσεις τους.
ΚΟΣΜΟΣ
Η Δανία θα στείλει μη επανδρωμένα αεροσκάφη σε μια ενδεχόμενη αποστολή στο Ορμούζ
21:39
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 74 εκατομμύρια ευρώ
21:31
ΚΟΣΜΟΣ
Για «εποικοδομητικές» επαφές με την ΕΕ κάνουν λόγο οι Ταλιμπάν- Η επιστροφή μεταναστών στο επίκεντρο
21:30
CULTURE
Ο Ταραντίνο και η Κάιλι Μινόγκ σε γυρίσματα νέας ταινίας σε παραθαλάσσια πόλη της Ουαλίας
21:21
ΚΟΣΜΟΣ