Άγνωστοι έκλεψαν ιατρικό εξοπλισμό από το νοσοκομείο του Βόλου
Μετά το νοσοκομείο Άγιος Σάββας, από το οποίο έκλεψαν ακριβά μηχανήματα και ιατρικό εξοπλισμό την προηγούμενη εβδομάδα και το νοσοκομείο του Βόλου έγινε στόχος διάρρηξης.
Το μεσημέρι της Κυριακής, ένας άγνωστος δράστης παραβίασε την πόρτα του γαστρεντερολογικού ιατρείου που βρίσκεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο ισόγειο του νοσοκομείου.
Ο δράστης αφαίρεσε δύο γαστροσκόπια αξίας περίπου 30.000 ευρώ το καθένα και τοποθέτησε τον ιατρικό εξοπλισμό σε σάκο που είχε μαζί του.
Αμέσως μόλις έγινε αντιληπτή η κλοπή ειδοποιήθηκαν οι αρχές, οι οποίες εξετάζουν την μαρτυρία ενός ανθρώπου, ο οποίος είπε ότι την ώρα που έμπαινε στο ιατρείο, είδε τον δράστη να πετά το σάκο από το παράθυρο και αμέσως μετά να εξαφανίζεται και ο ίδιος.
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
«Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία από τον καύσωνα: Ιστορικές θερμοκρασίες και έκτακτα μέτρα
08:44
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24