Εξιτήριο πήρε ο Άκης Τσοχατζόπουλος
Στις 5 και μισή το απόγευμα της Τρίτης ο Άκης Τσοχατζόπουλος πήρε εξιτήριο από το Ιπποκράτειο.
Ο πρώην υπουργός πήγε εσπευσμένα το Σάββατο το βράδυ στο νοσοκομείο μετά από έντονη αδιαθεσία όπου οι γιατροί έκριναν ότι ήταν απαραίτητη η νοσηλεία του.
Καθ’ όλη την διάρκεια της νοσηλείας του υποβλήθηκε σε ενδελεχείς εξετάσεις.
Σήμερα οι θεράποντες γιατροί που τον εξέτασαν δήλωσαν ικανοποιημένοι από την κατάσταση της υγείας του, του έδωσαν νέες οδηγίες και εξιτήριο.
Να θυμίσουμε ότι ο Άκης Τσοχατζόπουλος τον περασμένο Μάρτιο στο ίδιο νοσοκομείο είχε υποβληθεί σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς, συγκεκριμένα σε τριπλό By Pass (μπάι πας).
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας για μήνα Ιούνιο με 36,4 βαθμούς Κελσίου
19:23
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Live Τσίπρας: Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι οι πολίτες θέλουν να καλύψουμε το πολιτικό κενό
19:16
ΕΛΛΑΔΑ
Ομηρία σε ζωντανή μετάδοση στη Λάρισα: Ο 50χρονος κατέγραφε τις στιγμές τρόμου κρατώντας τσεκούρι
19:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
ΚΟΣΜΟΣ