Συνεργασία Ρουμανίας-Ελλάδας μέσω της προώθησης του τουρισμού υγείας
Η ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας Ρουμανίας-Ελλάδας σε αυτοδιοικητικό επίπεδο, μέσω και της προώθησης του τουρισμού υγείας στη χώρα μας, ήταν το αντικείμενο συνάντησης του Γιώργου Πατούλη με τη δήμαρχο της ρουμανικής πρωτεύουσας, Gabriela Firea.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησηςσυμφωνήθηκε να συμμετάσχει η ΚΕΔΕ στο διεθνές συνέδριο με αντικείμενο τον τουρισμό υγείας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Βουκουρέστι, το φθινόπωρο.
Ο κ. Πατούλης, σε δηλώσεις του, εξέφρασε την πεποίθηση πως μόνο μέσα από αυτοδιοικητικές συνέργειες και συμμαχίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο «θα γίνει πράξη η έννοια του δήμου-κράτους».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
ΕΛΛΑΔΑ
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
ΣΠΟΡ
Νεκρή σε τροχαίο 24χρονη Σλοβάκα τοξοβόλος - Ολυμπιονίκης με χρυσό μετάλλιο σε Παγκόσμια
18:47
ΚΟΣΜΟΣ