Συνεργασία Ρουμανίας-Ελλάδας μέσω της προώθησης του τουρισμού υγείας
Η ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας Ρουμανίας-Ελλάδας σε αυτοδιοικητικό επίπεδο, μέσω και της προώθησης του τουρισμού υγείας στη χώρα μας, ήταν το αντικείμενο συνάντησης του Γιώργου Πατούλη με τη δήμαρχο της ρουμανικής πρωτεύουσας, Gabriela Firea.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησηςσυμφωνήθηκε να συμμετάσχει η ΚΕΔΕ στο διεθνές συνέδριο με αντικείμενο τον τουρισμό υγείας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Βουκουρέστι, το φθινόπωρο.
Ο κ. Πατούλης, σε δηλώσεις του, εξέφρασε την πεποίθηση πως μόνο μέσα από αυτοδιοικητικές συνέργειες και συμμαχίες σε ευρωπαϊκό επίπεδο «θα γίνει πράξη η έννοια του δήμου-κράτους».
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Βίντεο από τη στιγμή που ο 43χρονος μεταφέρει τη σορό της Σταυρούλας Λεβεντάκη
20:24
ΚΟΣΜΟΣ
Ολλανδία: Έγινε ευθανασία για πρώτη φορά σε παιδί κάτω των 12 ετών
20:15
ΚΟΣΜΟΣ