Συναγερμός στη Θεσσαλονίκη από τοξικό υδράργυρο σε σταθμό του Μετρό
Συναγερμός έχει σημάνει στη Θεσσαλονίκη, καθώς στις ανασκαφές στη νέα βόρεια είσοδο του σταθμού Μετρό κοντά στη συμβολή των οδών Αγίας Σοφίας με Εγνατία, εντοπίστηκαν τέσσερα σφαιρίδια τοξικού υδραργύρου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος ο συντονιστής αρχαιολόγος ειδοποίησε τον ανάδοχο του έργου και αμέσως απομακρύνθηκαν από το σημείο οι εργαζόμενοι.
Ειδικά συνεργεία συνέλεξαν δείγματα από το τοξικό υλικό, το οποίο θα σταλεί στη Γερμανία για περαιτέρω εξέταση.
Σε εξετάσεις θα υποβληθούν και οι πέντε εργαζόμενοι που δούλευαν στο συγκεκριμένο σημείο, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν ίχνη υδραργύρου στο αίμα τους.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ