Η νεότερη ενημέρωση για την υγεία του 4χρονου που έπεσε από το μπαλκόνι
Για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις θα παραμείνει στο νοσοκομείο «Γ.Γενηματάς» της Θεσσαλονίκης το 4χρονο αγόρι το οποίο νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου πολυκατοικίας, στη συμβολή των οδών Εγνατία και Αγίας Σοφίας.
Μιλώντας στο Αθηναϊκό/ Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η διοικητής του νοσοκομείου, Μελπομένη Τσούγκα, επισήμανε ότι το αγόρι, τελικά, αποφασίστηκε να παραμείνει στο νοσοκομείο για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις και παρακολούθηση, ενώ ξεκαθάρισε ότι η εικόνα του «δεν δημιουργεί ανησυχία».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, σημείωσε ότι ο 4χρονος από την πτώση υπέστη κάκωση γνάθου.
Παραμένουν αδιευκρίνιστες οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έπεσε από το μπαλκόνι.
ΚΟΣΜΟΣ
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
ΕΛΛΑΔΑ
Τουρίστας έκανε πρόταση γάμου στην αγαπημένη του στην κορυφή του Ολύμπου - Βίντεο
11:28
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
11:18
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Εικοσάχρονος συνελήφθη επ' αυτοφώρω να κλέβει ρεύμα από στύλο ηλεκτροδότησης
11:05
ΕΛΛΑΔΑ