Τηλεφώνημα για βόμβα στα γραφεία της ΝΔ
Έληξε ο συναγερμός που σήμανε νωρίτερα στα γραφεία της Νέας ΔημοκρατίαςστοΜοσχάτο, όταν άγνωστος τηλεφώνησε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα, η οποία θα εκρήγνυτο στις 13:34.
Τα γραφεία εκκενώθηκαν άμεσα ενώ στο σημείο έσπευσαν ειδικές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ, όμως τελικώς αποδείχθηκε πως επρόκειτο για ψευδές τηλεφώνημα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ATLANTIC SEE LNG TRADE: Επιταχύνονται οι διαδικασίες - Έρχονται νέες συμφωνίες
09:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Θα κάνω τον Ερντογάν πολύ χαρούμενο»: Ο υπαινιγμός Τραμπ για τα F-35
09:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στην ολομέλεια της Βουλής εισάγεται σήμερα ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης
09:04
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Η Audi ανανέωσε το A3 κάνοντάς το πιο ψηφιακό και με αναβαθμισμένα συστήματα υποβοήθησης
09:00
ΚΟΣΜΟΣ