Τηλεφώνημα για βόμβα στα γραφεία της ΝΔ
Έληξε ο συναγερμός που σήμανε νωρίτερα στα γραφεία της Νέας ΔημοκρατίαςστοΜοσχάτο, όταν άγνωστος τηλεφώνησε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα, η οποία θα εκρήγνυτο στις 13:34.
Τα γραφεία εκκενώθηκαν άμεσα ενώ στο σημείο έσπευσαν ειδικές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ, όμως τελικώς αποδείχθηκε πως επρόκειτο για ψευδές τηλεφώνημα.
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός Βενεζουέλα: Φωνές στα ερείπια - «Δεν θα φύγουμε μέχρι να σώσουμε και τον τελευταίο άνθρωπο»
10:44
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Κουβαρά Αττικής - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
10:40
ΚΟΣΜΟΣ
Τρεις νεκροί στη Ρωσία και την Κριμαία από ουκρανικές επιθέσεις
10:36
CULTURE
Πέθανε ο Τζεφ Όλσον, ο άνθρωπος πίσω από τα εφέ του «Star Wars» και του «Roger Rabbit»
10:35
ΕΛΛΑΔΑ