Θεσσαλονίκη: «Παγώνει» ο Μπουτάρης την ανάθεση σε ιδιώτη για την αποκομιδή των σκουπιδιών
«Παγώνει», όπως όλα δείχνουν, η διαδικασία ανάθεσης σε ιδιώτη για την αποκομιδή των απορριμμάτων από τη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες συνεδριάζει εκτάκτως η εκτελεστική επιτροπή του δήμου Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή των εργαζόμενων ώστε να βρεθεί κοινός τόπος και συμβιβαστική λύση με τη διοίκηση του δήμου.
Ερωτηθείς αν τελικά θα αποσύρει την απόφασή του να απευθυνθεί σε ιδιώτη ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, είπε: «Δεν με νοιάζει πόσοι εργαζόμενοι και πόσα απορριμματοφόρα θα βγουν. Εμένα με νοιάζει να καθαρίσει η πόλη»
Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι δήμος Θεσσαλονίκης και εργαζόμενοι έχουν βρει ένα σημείο επαφής. Οριστικό αποτέλεσμα για το τι θα συμβεί με την αποκομιδή των σκουπιδιών από τους δρόμους της πόλης αναμένεται να δοθεί μετά τη συνεδρίαση της εκτελεστικής επιτροπής.
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00