Ο αρχηγός της Πυροσβεστικής αποχαιρετά τον νεκρό ανθυποπυραγό: «Έφυγε σαν ήρωας»
Με ένα σύντομο αλλά συναισθηματικά φορτισμένο μήνυμα, ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος Βασίλης Καπέλιος, είπε το τελευταίο αντίο στον πυροσβέστη που άφησε την τελευταία του πνοή το πρωί, στο 251 ΓΝΑ.
«Έφυγε σαν ήρωας» επισημαίνει ο κ. Καπέλιος, ο οποίος στο μήνυμά του αναφέρει:
Εκπροσωπώντας σύσσωμη την πυροσβεστική οικογένεια, θέλω να αποτίνω φόρο τιμής, σε έναν νεαρό και σπουδαίο συνάδελφο, τον δόκιμο ανθυποπυραγό Μουζακίτη Αριστείδη, που απροσδόκητα έφυγε σαν ήρωας από κοντά μας, πιστός στο καθήκον και στην υπηρεσιακή συνέπεια. Ένας νέος άνθρωπος που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στην κοινωνική προσφορά και στην αγάπη προς τον συνάνθρωπο. Αιωνία του η μνήμη.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ