Έσπασε κάβους το "πλοίο Φάντασμα" Noor 1
Ακυβέρνητο έπλεε το Noor 1 καθώς έσπασε ένας από τους κάβους, με τους οποίους ήταν δεμένο στο λιμάνι της Ελευσίνας.
Η πολύμηνη παραμονή του φορτηγού πλοίου Noor 1 στον προβλήτα του λιμένα Ελευσίνας, σε συνδυασμό με τις κλιματικές συνθήκες και την κακή συντήρησή του, προκάλεσε φθορές στους κάβους με τους οποίους ήταν δεμένο με αποτέλεσμα να πλέει ακυβέρνητο. Άμεσα κινητοποιήθηκε σκάφος του Λιμενικού και με τη συνδρομή ρυμουλκού, το φορτηγό πλοίο έδεσε και πάλι στον προβλήτα του Λιμένα Ελευσίνας. Σύμφωνα με την ενημερωση του Λιμενικού οι ισχυροί άνεμοι που έπνεαν στο λιμάνι της Ελευσίνας (15/10), προκάλεσαν την αποκοπή ενός από τους κάβους.
Το Noor 1 είναι κατασχεμένο φορτηγό πλοίο με το οποίο επιχείρηθηκε η διακίνηση δύο τόνων ηρωίνης. Η υπόθεση εκδικαζεται στο Εφετείο.
Οι επόμενες κινήσεις, οι νέες επενδύσεις και οι επερχόμενοι «εξόδοι» για το VentureFriends
07:33
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10