Κακοποίηση βρέφους στην Πάτρα: την Πέμπτη στον ανακριτή οι γονείς
Προθεσμία για να απολογηθούν το πρωί της Πέμπτης, στον ανακριτή Πατρών, πήραν ο 19χρονος πατέρας και η 27χρονη μητέρα, οι οποίοι κατηγορούνται για την κακοποίηση του επτά μηνών παιδιού τους.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, κατηγορούνται ότι προκάλεσαν μώλωπες και καψίματα στο βρέφος, το οποίο νοσηλεύεται από το περασμένο Σάββατο, στο «Καραμανδάνειο» νοσοκομείο Παίδων της Πάτρας.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι γονείς φέρονται να ισχυρίστηκαν στους αστυνομικούς που ασχολούνται με την υπόθεση, ότι δεν προκάλεσαν οι ίδιοι τα χτυπήματα στο βρέφος, αλλά το δύο χρόνων αδελφάκι του.
Όσον αφορά τα εγκαύματα, ισχυρίστηκαν ότι προκλήθηκαν από γάλα που έριξε κατά λάθος πάνω στο βρέφος, το αδελφάκι του.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ