Βγήκε από το νοσοκομείο ο Κάρολος Παπούλιας
Εξιτήριο πήρε την Πέμπτη από το νοσοκομείο ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Ο 88χρονος πολιτικός νοσηλεύθηκε τις τρεις τελευταίες ημέρες στην παθολογική κλινική του νοσοκομείου Μετροπόλιταν μετά από λοίμωξη που εμφάνισε στο αναπνευστικό σύστημα.
Η λοίμωξη αντιμετωπίσθηκε επιτυχώς και ο κ. Παπούλιας επέστρεψε σήμερα σε καλή γενική κατάσταση στο σπίτι του.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Σκηνές αποκάλυψης μετά τους σεισμούς - Ισοπεδώθηκαν γειτονιές, ανασύρονται νεκροί
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
ΕΛΛΑΔΑ