Βγήκε από το νοσοκομείο ο Κάρολος Παπούλιας
Εξιτήριο πήρε την Πέμπτη από το νοσοκομείο ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Ο 88χρονος πολιτικός νοσηλεύθηκε τις τρεις τελευταίες ημέρες στην παθολογική κλινική του νοσοκομείου Μετροπόλιταν μετά από λοίμωξη που εμφάνισε στο αναπνευστικό σύστημα.
Η λοίμωξη αντιμετωπίσθηκε επιτυχώς και ο κ. Παπούλιας επέστρεψε σήμερα σε καλή γενική κατάσταση στο σπίτι του.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στα Γρεβενά - Επιχειρεί και ένα ελικόπτερο
13:44
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: 15 ετών το θύμα της φονικής συμπλοκής- Η «κυριαρχία» της πλατείας και οι ομάδες
13:41
ΕΛΛΑΔΑ
Έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στο Μέτσοβο - Τρεις τραυματίες
13:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στην Καλλιθέα: «Το οπαδικό κίνητρο εξετάζεται, αλλά δεν προκύπτει» λέει η Δημογλίδου
13:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ