ΟΑΣΘ: Πληρώθηκαν τα δεδουλευμένα Ιουνίου στους εργαζομένους
Πιστώθηκαν στους λογαριασμούς των εργαζομένων του ΟΑΣΘ τα δεδουλευμένα του μηνός Ιουνίου, ήτοι 3 εκατ. ευρώ περίπου, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του συνδικάτου των 2.300 εργαζομένων του οργανισμού, Δημήτρης Τσερμενίδης, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Αναφορικά με την καταβολή των δεδουλευμένων στους εργαζομένους του ΟΑΣΘ για τον μήνα Ιούλιο, ο κ. Τσερμενίδης τόνισε: «Είμαστε σε επαφή με τη διοίκηση του οργανισμού και εκτιμώ ότι το θέμα θα διευθετηθεί άμεσα».
Κληθείς να τοποθετηθεί για τη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, υπογράμμισε πως «είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο θέμα, οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται».
ΧΡΗΜΑ
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
ΧΡΗΜΑ
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ