Ο πρώην ιδιοκτήτης ομολόγησε ότι έβαλε τη φωτιά στο νυχτερινό κέντρο στη Συγγρού
Ένας 68χρονος, πρώην ιδιοκτήτης νυχτερινού καταστήματος στη λεωφόρο Συγγρού, στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά το μεσημέρι, παρουσιάστηκε στο Τμήμα Ασφαλείας του Νέου Κόσμου και ομολόγησε στους αστυνομικούς ότι ο ίδιος έβαλε τη φωτιά.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο 68χρονος, που συνελήφθη, είπε στους αστυνομικούς ότι αναγκάστηκε να βάλει τη φωτιά γιατί είχε πολλά χρέη.
Σημειώνεται ότι προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών.

(EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
ΕΛΛΑΔΑ
Σέρρες: Ενώπιον ανακριτή ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου - Το χρονικό της τραγωδίας και το παραβατικό παρελθόν του δράστη
18:03
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52
ΚΟΣΜΟΣ
Φρουροί της Επανάστασης: Πλήγματα σε αμερικανικούς στόχους σε αντίποινα για τις επιθέσεις στο Ορμούζ
17:44
ΕΛΛΑΔΑ