Υπάλληλος της ΔΕΗ νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση μετά από ηλεκτροπληξία
Παρ' ολίγον τραγωδία να σημειωθεί το πρωί στον υποσταθμό της ΔΕΗ στο Λιβαδάκι, της Λάρισας.
Ένα υπάλληλος της επιχείρησης εκτελούσε μέσα στον υποσταθμό εργασίες όταν «χτυπήθηκε» από την υψηλή τάση του ρεύματος. Ο 60χρονος έπεσε στο έδαφος.
Αμέσως ο φύλακας του σταθμού κάλεσε ασθενοφόρο το οποίο έφτασε στο σημείο, παράλαβε και μετέφερε τον 60χρονο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας όπου νοσηλεύεται με εγκαύματα.
Όπως αναφέρει το larissanet.gr, σύμφωνα με πληροφορίες από το νοσοκομείο ο υπάλληλος της ΔΕΗ διακομίστηκε στα επείγοντα στις 7.50 το πρωί της Πέμπτης με εγκαύματα στο κεφάλι, στα άνω άκρα, και τον θώρακα.
Αμέσως διασωληνώθηκε και εισήχθη στην μονάδα εντατική θεραπείας. Η κατάστασή του από τους γιατρούς χαρακτηρίζεται ως κρίσιμη.
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00