Φωτιά τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας»
Φωτιά ξέσπασε λίγο πριν από τις 4.00 τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα κατασβέστηκε από τις πυροσβεστικές δυνάμεις.
Ειδικότερα, η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην κουζίνα του 4ου ορόφου και η Πυροσβεστική εκκένωσε αρχικά, για προληπτικούς λόγους, όλο τον όροφο, με περίπου 20 ασθενείς να απομακρύνονται από τους θαλάμους. Κανείς τους δεν κινδύνευσε, ενώ στην προσπάθεια κατάσβεσης επιχείρησε και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.
Οι πυροσβέστες κατάφεραν γρήγορα να περιορίσουν τη φωτιά, πριν να επεκταθεί σε άλλους χώρους του νοσοκομείου.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 15 πυροσβέστες με 5 οχήματα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
ΚΟΣΜΟΣ
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
ΚΟΣΜΟΣ