Φωτιά τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας»
Φωτιά ξέσπασε λίγο πριν από τις 4.00 τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας», στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα κατασβέστηκε από τις πυροσβεστικές δυνάμεις.
Ειδικότερα, η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην κουζίνα του 4ου ορόφου και η Πυροσβεστική εκκένωσε αρχικά, για προληπτικούς λόγους, όλο τον όροφο, με περίπου 20 ασθενείς να απομακρύνονται από τους θαλάμους. Κανείς τους δεν κινδύνευσε, ενώ στην προσπάθεια κατάσβεσης επιχείρησε και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.
Οι πυροσβέστες κατάφεραν γρήγορα να περιορίσουν τη φωτιά, πριν να επεκταθεί σε άλλους χώρους του νοσοκομείου.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς επιχείρησαν 15 πυροσβέστες με 5 οχήματα.
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ