Κλειστή η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών-Θεσσαλονίκης, λόγω εκτροχιασμού
Κλειστή έως το απόγευμα του Σαββάτου θα μείνει η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης, λόγω εκτροχιασμού τις πρωϊνές ώρες εμπορικής αμαξοστοιχίας στην περιοχή Σπερχειού.
Δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες εγκλωβίστηκαν. Η μια που πήγαινε Θεσσαλονίκη στον Μπράλο και η άλλη που ερχόταν στην Αθήνα στο Λιανοκλάδι.
Στην κάθε μια από τις δύο αμαξοστοιχίες επέβαιναν περίπου 550 με 600 επιβάτες, οι οποίοι μεταφέρθηκαν από τον Μπράλο στο Λιανοκλάδι και μετα τις 8 το πρωί αναχώρησαν με λεωφορεία για τους προορισμούς τους.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι μετακινήσεις των επιβατών θα πραγματοποιούνται για μερικές ώρες ακόμη, με μετεπιβίβαση σε λεωφορεία στο τμήμα Λιανοκλάδι - Μπράλος
Τα αίτια του εκτροχιασμού διερευνώνται, ενώ η γραμμή υπολογίζεται ότι θα ανοίξει αργά το απόγευμα.
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00