Θεσσαλονίκη: Σε κρίσιμη κατάσταση 15χρονος που έπαθε ηλεκτροπληξία σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι τρένου
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» ένας 15χρονος που χτυπήθηκε από ρεύμα, την ώρα που έπαιζε με φίλο του, κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό της Γέφυρας, έξω από τη Θεσσαλονίκη.
Το περιστατικό συνέβη χθες το απόγευμα, όταν, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 15χρονος ανέβηκε σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι, όπου φαίνεται πως ήρθε σε επαφή με ηλεκτρικά καλώδια υψηλής τάσης με συνέπεια να υποστεί ηλεκτροπληξία.
Επί τόπου έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε το νεαρό αγόρι στο νοσοκομείο.
Ο 17χρονος φίλος του, παρά το σοκ που υπέστη, είναι καλά στην υγεία του.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ