ΔΕΘ 2017: Ένταση κατά την διαμαρτυρία εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία (vid)
Διαμαρτυρία στους χώρους της 82ης ΔΕΘ, πραγματοποίησαν εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
«Υπήρξε μια ομάδα συνδικαλιστικών στελεχών που μπήκε στο χώρο της ΔΕΘ προσπαθώντας να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό» επισήμανε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Εκτελεστικός Γραμματέας της ΠΟΕΔΗΝ, Πέτρος Κετικίδης και ανέφερε ότι οι εργαζόμενοι έχουν ζητήσει τρεις φορές ραντεβού με τον κ. Τσίπρα.
«Συμμετέχουμε στην απογευματινή κινητοποίηση των συνδικάτων στο άγαλμα του Βενιζέλου. Θα διαδηλώσουμε με κορύφωση στη νότια πύλη της έκθεσης» πρόσθεσε.
(Πηγή βίντεο Λευτέρης Σουχάιμπ)
ΧΡΗΜΑ
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ