Ένταση έξω από το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος με τους μεταλλωρύχους
Ένταση σημειώθηκε έξω από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, όταν μεταλλωρύχοι - που βρίσκονταν από το πρωί στο πεζοδρόμιο περιμένοντας τον υπουργό Γιώργο Σταθάκη να υπογράψει τις τρεις άδειες για τα ορυχεία της Ολυμπιάδας-, έσπασαν την πόρτα του υπουργείου.
‘Όλα ξεκίνησαν όταν κάποιος συνεργάτης του Γιώργου Σταθάκη κατέβηκε από το γραφείο του υπουργού και ανήγγειλε στους μεταλλωρύχους ότι η τρίτη άδεια δεν μπορεί να υπογραφεί σήμερα.

EUROKINISSI / ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Τότε οι εργαζόμενοι έσπασαν την πόρτα του υπουργείου και μπήκαν στο κτίριο.

EUROKINISSI / ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
Αυτή την ώρα 10 άτομα βρίσκονται εντός του υπουργείου, ενώ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων έγινε περιορισμένη χρήση χημικών.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ