Συγγνώμη του Στόλτενμπεργκ στον Ερντογάν μετά από απόσυρση της χώρας από συμμαχική άσκηση
Ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ, ζήτησε συγγνώμη από την Τουρκία έπειτα από ένα «περιστατικό» που σημειώθηκε στη διάρκεια άσκησης της Ατλαντικής συμμαχίας στη Νορβηγία.
«Ζητώ συγγνώμη για την προσβολή. Το περιστατικό ήταν το αποτέλεσμα πράξεων ενός ατόμου και δεν αντικατοπτρίζει τις απόψεις του ΝΑΤΟ», εξήγησε ο Στόλτενμπεργκ σε γραπτή δήλωσή του.
Νωρίτερα, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε πως αποσύρει τους τούρκους στρατιωτικούς που συμμετέχουν σ' αυτή την άσκηση, η οποία διεξάγεται στη Νορβηγία και βασίζεται σε προσομοιώσεις σε υπολογιστή, υποστηρίζοντας ότι παρουσιάσθηκε σ' αυτήν ως «εχθρός».
«Χθες προέκυψε ένα θέμα στην Νορβηγία. Ανήρτησαν έναν πίνακα των εχθρών. Σε αυτόν τον πίνακα υπήρχε φωτογραφία του Ατατούρκ και στην άλλη πλευρά το όνομά μου. Αυτοί ήταν στο στόχαστρο», ανέφερε ο Τούρκος πρόεδρος.
Συνέχισε δε σημειώνοντας πως την ώρα που αυτό έγινε γνωστό, ο Αρχηγός του γενικού επιτελείου και ο Τούρκος υπουργός αρμόδιος για την ΕΕ, ήταν καθ' οδόν προς Καναδά.
«Με κάλεσαν. Με ενημέρωσαν ότι πρόκειται για άσκηση του ΝΑΤΟ, ότι συμμετέχουμε με 40 στρατιώτες και ότι αποφάσισαν να τους αποσύρουν. Απάντησα και βέβαια να το κάνετε άμεσα μην περιμένετε καθόλου. Ακόμη κι αν αποσυρθούν οι εν λόγω στόχοι, να αποσυρθούν άμεσα οι 40 στρατιώτες μας. Δεν νοούνται τέτοια συμμαχία και τέτοιoı σύμμαχοι».
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31