Ξέχασε πού πάρκαρε και βρήκε το αμάξι του… 20 χρόνια μετά
Κάτοικος της Φρανκφούρτης «επανασυνδέθηκε» με το χαμένο του αυτοκίνητο είκοσι χρόνια μετά, αφού είχε ξεχάσει πού το είχε παρκάρει. Το όχημα βρέθηκε από την αστυνομία σε ένα εγκαταλελειμμένο γκαράζ.
Το 1976 ο άντρας είχε παρκάρει σε κάποιο, απροσδιόριστο σημείο και αφού την επομένη δεν έβρισκε το αμάξι του, το δήλωσε στην αστυνομία. Σύμφωνα με τις Αρχές, το χαμένο, ως τώρα, αυτοκίνητο βρίσκονταν σε πάρκινγκ κτιρίου το οποίο ήταν έτοιμο για κατεδάφιση και βασικά, εμπόδιζε τις μπουλντόζες να κάνουν τη δουλειά τους. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να βρουν τον ιδιοκτήτη.
Ύστερα από έρευνα της αστυνομίας ανακαλύφθηκε πως όταν είχε γίνει αναφορά 20 χρόνια πριν και ότι τελικά δεν επρόκειτο για κλοπή αλλά για άγνοια του ιδιοκτήτη -αφού ξέχασε την τοποθεσία- και ο οποίος προτίμησε τελικά να μην κρατήσει το όχημα…
Στην Ελλάδα η Γκόλντι Χον με τον γιο και τους εγγονούς της
23:05
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49
Κίνδυνος πυρκαγιάς στην Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή (28/6)
22:42