Ξέχασε πού πάρκαρε και βρήκε το αμάξι του… 20 χρόνια μετά
Κάτοικος της Φρανκφούρτης «επανασυνδέθηκε» με το χαμένο του αυτοκίνητο είκοσι χρόνια μετά, αφού είχε ξεχάσει πού το είχε παρκάρει. Το όχημα βρέθηκε από την αστυνομία σε ένα εγκαταλελειμμένο γκαράζ.
Το 1976 ο άντρας είχε παρκάρει σε κάποιο, απροσδιόριστο σημείο και αφού την επομένη δεν έβρισκε το αμάξι του, το δήλωσε στην αστυνομία. Σύμφωνα με τις Αρχές, το χαμένο, ως τώρα, αυτοκίνητο βρίσκονταν σε πάρκινγκ κτιρίου το οποίο ήταν έτοιμο για κατεδάφιση και βασικά, εμπόδιζε τις μπουλντόζες να κάνουν τη δουλειά τους. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να βρουν τον ιδιοκτήτη.
Ύστερα από έρευνα της αστυνομίας ανακαλύφθηκε πως όταν είχε γίνει αναφορά 20 χρόνια πριν και ότι τελικά δεν επρόκειτο για κλοπή αλλά για άγνοια του ιδιοκτήτη -αφού ξέχασε την τοποθεσία- και ο οποίος προτίμησε τελικά να μην κρατήσει το όχημα…
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1.430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41