Γυναίκα έπαθε αμνησία μετά τη γέννα και νομίζει ότι είναι 13 ετών
Έναν Γολγοθά περνάει μια νεαρή μητέρα από το Νιούπορτ της Ουαλίας καθώς μετά από γέννα, υπέστη μεγάλη απώλεια μνήμης.
Η Σάνον Έβερετ, όταν εισήχθη στο νοσοκομείο τον Οκτώβριο οι γιατροί διαπίστωσαν ότι είχε εμβολή αμνιακού υγρού, μία πολύ σπάνια επιπλοκή της κύησης κατά την οποία αμνιακό υγρό εισρέει στην αιματική κυκλοφορία της επιτόκου.
Τόσο η ίδια όσο και ο γιος της, Νίκο, τα κατάφεραν. Όμως υπήρξαν σοβαρές επιπλοκές στη γεννά και η Σάνον έπεσε σε κώμα για περίπου δύο εβδομάδες.
Όταν όμως ξύπνησε, δεν μπορούσε να αναγνωρίσει ούτε τον αρραβωνιαστικό της, ούτε τα δύο της παιδιά. Μάλιστα πίστευε πως ήταν έφηβη.
Η Νίκολα, μητέρα της Σάνον μίλησε στο South Wales Argus, λέγοντας πως δεν θυμόταν τίποτα για την ζωή της και πίστευε πως ήταν 13 ετών. Όταν της έλεγαν την αλήθεια, δεν πίστευε κανέναν.
Η οικογένεια κάνει πολλές προσπάθειες για να την βοηθήσει να θυμηθεί, ωστόσο είναι σαν να έχουν διαγραφεί όλα από τη μνήμη της. Στο μόνο που ελπίζουν είναι κάποια θεραπεία…
Θεσπρωτία: Εξαπάτησαν 86χρονη παίρνοντας της 180.000 ευρώ - Της είπαν ότι αλλάζει το νόμισμα
13:22
Καύσωνας στην Ευρώπη: «Βράζουν» 193 εκατ. κάτοικοι - Πού η θερμοκρασία «έγραψε» ιστορικά ρεκόρ
13:15
Στα χέρια των αρχών 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Κηφισιά
13:11
Τραγωδία στα Χανιά: Ηλικιωμένος βρέθηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του σε λίμνη αίματος
13:03