Οι ΗΠΑ χαιρετίζουν τη νίκη του Ιράκ έναντι του ISIS
Οι ΗΠΑ χαιρέτισαν το τέλος της «ειδεχθούς κατοχής» του Ιράκ από το αυτοαποκαλούμενο ισλαμικό κράτος, αφού ο πρωθυπουργός της χώρας, Χάιντερ αλ Αμπάντι, ανακοίνωσε την ήττα των τζιχαντιστών, έπειτα από σφοδρές συγκρούσεις τριών ετών.
«Η ανακοίνωση των Ιρακινών δείχνει ότι τα απομεινάρια του αυτοαποκαλούμενου "χαλιφάτου" του ISIS στο Ιράκ έχουν πλέον εξαλειφθεί κι ότι οι πληθυσμοί που ζουν σε αυτές τις περιοχές απελευθερώθηκαν από τον βίαιο έλεγχο του» επισήμανε η Χέδερ Νάουερτ, η εκπρόσωπος τύπου του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, σε δελτίο τύπου, υπογραμμίζοντας ότι αυτό δεν σημαίνει πως:
Ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας, κι ακόμα κι εναντίον του ισλαμικού κράτους, στο Ιράκ έχει τελειώσει.
ΚΟΣΜΟΣ
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ