Η Ιαπωνία ζητά να εξαιρεθεί από τους δασμούς του Τραμπ
Ο Ιάπωνας υπουργός Εμπορίου Χιροσίγκε Σέκο ζήτησε την εξαίρεση της χώρας του, από την εφαρμογή του μέτρου της επιβολής δασμών εισαγωγής στην αγορά των ΗΠΑ, για τον χάλυβα και το αλουμίνιο.
Παράλληλα, επισήμανε την ανάγκη για μία “ήρεμη συμπεριφορά” έναντι μιας διαμάχης, που απειλεί να λάβει χαρακτήρα εμπορικού πολέμου.
Ο Ιάπωνας υπουργός, είπε στην διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ότι ο εμπορικός εκπρόσωπος των ΗΠΑ Ρόμπερτ Λάιταϊζερ εξήγησε μόνο το χρονοδιάγραμμα και την διαδικασία των αμερικανικών ενεργειών, στις συνομιλίες των Βρυξελλών.
Ο Σέκο τόνισε επίσης, ότι κατά την άποψή του, υπάρχει ακόμη χρόνος για μία εξαίρεση της Ιαπωνίας, από την εφαρμογή του μέτρου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ