Συμφωνία Ιράν - Ρωσίας για την εκμετάλλευση δύο κοιτασμάτων πετρελαίου
Τεχεράνη και Μόσχα υπέγραψαν συμφωνία την Τετάρτη για την εκμετάλλευση δύο πετρελαϊκών κοιτασμάτων στο Ιράν.
Η Εθνική Ιρανική Πετρελαϊκή Εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με τη ρωσική Zarubezhneft προκειμένου να εκμεταλλευτούν από κοινού αυτά τα κοιτάσματα, σύμφωνα με το Shana, τον ενημερωτικό ιστότοπο του ιρανικού υπουργείου Πετρελαίου.
"Πρόκειται για μια πολύ σημαντική στιγμή. Είναι η πρώτη φορά που υπογράφουμε συμφωνία για την εκμετάλλευση κοιτασμάτων με μια εξέχουσα ρωσική εταιρεία" δήλωσε ο υπουργός Πετρελείου Μπιτζάν Ζανγκανέχ, σημειώνοντας:
Ελπίζουμε ότι δεν θα είναι η τελευταία συμφωνία. Ήταν μια δύσκολη διαπραγμάτευση και συγχαίρω τις δύο πλευρές.
Τα κοιτάσματα Αμπάν και Παϊντάρ-ε-Γαρμπ βρίσκονται στο δυτικό Ιράν και ανήκουν από κοινού στο Ιράν και το Ιράκ. Σήμερα παράγουν 36.000 βαρέλια ημερησίως. Η δεκαετής συμφωνία έχει ως στόχο να αυξηθεί η παραγωγή στα 48.000 βαρέλια, σύμφωνα με το Shana.
Η Zarubezhneft μετέχει με ποσοστό 80% στην κοινοπραξία που ανέλαβε το έργο ενώ η ιρανική Dana Energy κατέχει το υπόλοιπο 20%.
Ο Ζανγκανέχ είπε επίσης ότι η Τεχεράνη διαπραγματεύεται επί του παρόντος και με άλλες ρωσικές εταιρείες, όπως τις Gazprom, Lukoil και Rosneft.
Πότε θεωρείται δωρεά η μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό - Τι να προσέξετε
05:00
Αναρτήθηκαν από την ΔΥΠΑ οι προσωρινοί πίνακες για τους 70 μόνιμους εκπαιδευτικούς
04:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου» - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών
03:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας στο πρόγραμμα
02:00