ΗΠΑ: Έκλεψε αυτοκίνητο χωρίς να καταλάβει ότι μέσα υπήρχε ένα... μωρό
Μπροστά σε μία μεγάλη έκπληξη βρέθηκε ένας ληστής, όταν έκλεψε το αυτοκίνητο μίας γυναίκας, που είχε σταματήσει σε ένα βανζινάδικο στη Φλόριντα των ΗΠΑ.
Ο κλέφτης πήρε το αυτοκίνητο και έφυγε σαν κύριος, τότε όμως συνειδητοποίησε ότι στο πίσω κάθισμα υπήρχε ένα… μωρό.
Έντρομος σταμάτησε το όχημα σε ένα βενζινάδικο λίγα χιλιόμετρα μακριά, πήρε το πορτ-μπεμπε και το έδωσε στον υπάλληλο.
«Πάρε το μωρό! Πάρε το μωρό!», είπε, έτρεξε πίσω στο αυτοκίνητο και εξαφανίστηκε.
Ο υπάλληλος ειδοποίησε τις Αρχές και η μητέρα έφτασε άμεσα στο σημείο για να παραλάβει το παιδί της. Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό του.
ΚΟΣΜΟΣ
Προβλήματα στην πλατφόρμα του X
17:05
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία στη Γαλλία: Δύο παιδιά βρέθηκαν νεκρά μέσα σε αυτοκίνητο εν μέσω καύσωνα
17:05
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο Δημήτρης Καλαντζής φέρνει το «Χθες το βράδυ» στον Κήπο του Μεγάρου
17:04
ΚΟΣΜΟΣ
Οι ΗΠΑ ήραν τις κυρώσεις στο ιρανικό πετρέλαιο - Εξέδωσαν 60ήμερη γενική άδεια πώλησης
16:53
ΕΛΛΑΔΑ