Έμεινε ικανοποιημένος από το φαγητό και άφησε φιλοδώρημα… 2.000 δολαρίων
Ένας πελάτης έμεινε τόσο ικανοποιημένος από το δείπνο του στο εστιατόριο Boka του Σικάγο που άφησε φιλοδώρημα συνολικού ύψους 2.000 δολαρίων. Εκπρόσωπος του συγκεκριμένου εστιατορίου, που έχει βραβευτεί με αστέρι Μισελέν, δήλωσε ότι ο πελάτης, τον οποίο κατονόμασε ως «Μάικ από το Σιάτλ», έδωσε φιλοδώρημα στον καθένα από τους 17 υπαλλήλους του καταστήματος 100 δολάρια.
Τα 1.700 αυτά δολάρια ήταν επιπλέον του φιλοδωρήματος ύψους 300 δολαρίων, ή αλλιώς του 39% επί των 769 δολαρίων που ήταν ο λογαριασμός του για ένα δείπνο έξι ατόμων. Στις ΗΠΑ το συνηθισμένο φιλοδώρημα μπορεί να φθάσει έως και το 20% της αξίας ενός γεύματος, σε αντίθεση με το φιλοδώρημα που άφησε ο πελάτης από το Σιάτλ που ήταν το 260%.
Στον λογαριασμό του εστιατορίου στο Instagram αναρτήθηκε μια φωτογραφία του «Μάικ» μαζί με το προσωπικό. Ο ίδιος ο πελάτης, ο οποίος ζήτησε να επισκεφθεί την κουζίνα για να δώσει το φιλοδώρημα στους υπαλλήλους, δήλωσε ότι στο Boka έφαγε το καλύτερο φαγητό και απόλαυσε το καλύτερο σέρβις μέχρι σήμερα.
Το Boka άνοιξε πριν από 15 χρόνια και βρίσκεται στην περιοχή του Λίνκολν Παρκ.
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30