Εξιτήριο για τον Σεργκέι Σκριπάλ
Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν, ο Ρώσος πρώην διπλός πράκτορας, Σεργκέι Σκριπάλ, έπειτα από σχεδόν δύο μήνες, μετά την δηλητηρίασή του ίδιου και της κόρης του από νευροτοξικό παράγοντα.
Όπως μεταδίδουν τα βρετανικά μέσα, ο Σκριπάλ οδηγήθηκε σε ασφαλή τοποθεσία.
Σύμφωνα με την επικεφαλής του νοσηλευτικού τμήματος του νοσοκομείου του Σάλσμπουρι, Λόρνα Γουίκινσον, η αποστολή της περίθαλψής του ήταν «μεγάλη και οι προκλήσεις πολλές». Όπως εξηγεί η ίδια, σύμφωνα με το BBC, ο Σκριπάλ θα περάσει ένα σημαντικό στάδιο της ανάρρωσής του, μακριά από το νοσοκομείο.
Η κόρη του Γιούλια, πήρε εξιτήριο τον προηγούμενο μήνα καθώς η ανάρρωσή της ήταν ταχύτατη.
Σημειώνεται πως πατέρας και κόρη βρέθηκαν αναίσθητοι σε ένα παγκάκι στο Σάλσμπουρι στις 4 Μαρτίου και οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο όπου για μέρες νοσηλεύονταν σε κρίσιμη κατάσταση, καθώς είχαν εκτεθεί στον νευροτοξικό παράγοντα Νόβιτσοκ.
Η Βρετανία κατηγορεί τη Ρωσία ότι βρίσκεται πίσω από την επίθεση και οι δυτικές κυβερνήσεις, ανάμεσά τους και οι ΗΠΑ, προχώρησαν σε απελάσεις πάνω από 100 ρώσων διπλωματών.
Η Μόσχα με τη σειρά της αρνείται κάθε ανάμειξη στην επίθεση και έχει λάβει αντίμετρα.
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11