ΥΠΕΞ Αλβανίας για συμφωνία Ελλάδας-πΓΔΜ: Είναι ώρα για μείζονες λύσεις στην περιοχή μας
Την υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδας-πΓΔΜ στους Ψαράδες, χαιρετίζει το υπουργείο Εξωτερικών της Αλβανίας.
Σε ανάρτησή του στο Twitter, το υπουργείο Εξωτερικών της Αλβανίας χαρακτηρίζει τη συμφωνία ιστορική και ως ένα καλό βήμα για ολόκληρη την περιοχή, κάνοντας λόγο επίσης για μια νέα σελίδα καλών γειτονικών σχέσεων και συνεργασίας με την Ευρώπη.
«Στη γραφική Πρέσπα που ενώνει λαούς σε αυτή την τριμερή περιοχή γειτονικών χωρών, οι πολίτες των δύο χωρών, η περιοχή, οι εκπρόσωποι της ΕΕ και του ΟΗΕ έγιναν μάρτυρες μιας νέας σελίδας καλών γειτονικών σχέσεων και συνεργασίας με την Ευρώπη» αναφέρει στην ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Εξωτερικών της Αλβανίας για τη συμφωνία Ελλάδας-πΓΔΜ και παραθέτει στην ίδια ανάρτηση.
Επίσης, το υπουργείο Εξωτερικών της Αλβανίας στέλνει το μήνυμα πως είναι ώρα για μείζονες λύσεις στην περιοχή μας, με βάση την κοινή βούληση να σταθεροποιηθεί τελικά ο χώρος μας, με στόχο να γίνει αναπόσπαστο μέρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης».
Καταληκτικά το υπουργείο Εξωτερικών της Αλβανίας υπογραμμίζει πως ενθαρρύνει την Ελλάδα και την πΓΔΜ να ολοκληρώσουν όλα τα βήματα για την έναρξη ισχύος της συμφωνίας και προστίθεται ότι η συμφωνία αυτή εξυπηρετεί τη φιλία, την ευημερία και την ευρωπαϊκή προοπτική, τόσο των χωρών όσο και των πολιτών της περιοχής μας.
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
Ελβετία: Χιόνι και πάγος θα έχουν λιώσει πλήρως έως τη Δευτέρα - Η πιο πρόωρη καταγραφή από το 2000
11:00
Δημοσκόπηση GPO: Μπροστά και ανοδικά η ΝΔ με 29,4%, δεύτερος ο Τσίπρας, πτώση για το ΠΑΣΟΚ
10:53