Μπαν Κι Mουν για συμφωνία Ελλάδας - πΓΔΜ: Ελπίζω να γίνει το τελικό βήμα
«Βρίσκω πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός ότι και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να επιλύσουν αυτό το μακροχρόνιο ζήτημα του ονόματος. Ταυτόχρονα, ανησυχώ επίσης για το γεγονός ότι υπάρχει κάποια δυσαρέσκεια μεταξύ των πολιτών. Ελπίζω ειλικρινά ότι αυτό το ονοματολογικό ζήτημα να επιλυθεί οριστικά το συντομότερο δυνατό», αναφέρει σε δήλωσή του ο πρώην Γ.Γ. του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, Μπαν Κι-μουν.
Στη δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ προσθέτει: «Αυτό το ονοματολογικό ζήτημα εμπόδιζε και τις δύο χώρες να προωθήσουν μια σχέση συμφιλίωσης και βαθύτερης συνεργασίας. Παράλληλα, εμπόδιζε τις δύο χώρες να επεκτείνουν τη σχέση συνεργασίας, όχι μόνο με τους Ευρωπαίους αλλά και με άλλες χώρες. Φυσικά και με τα Ηνωμένα Έθνη».
«Ελπίζω πραγματικά ότι θα κάνουν το τελικό βήμα», καταλήγει στη δήλωσή του ο Μπαν Κι-μουν.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30