Αυστρία: Πήρε το τρένο μαζί με το... άλογό του
Έναν απροσδόκητο συνεπιβάτη αντίκρισαν οι κάτοικοι της Μπαντ Γκόισερν στην κεντρική Αυστρία, που πήραν το τρένο χθες. Ένας νεαρός άνδρας αποφάσισε να μετακινηθεί μαζί με το… άλογό του.
Η εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων ÖBB φάνηκε να διασκεδάζει με το γεγονός, αναρτώντας μάλιστα και φωτογραφίες του αλόγου στο twitter.
Στις εικόνες διακρίνεται ο άνδρας, ο οποίος φοράει ένα μεγάλο καπέλο, μέσα στον συρμό κρατώντας από τα χαλινάρια ένα καστανόχρωμο άλογο, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα γέλια τους.
Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα τραβήχθηκαν σε γραμμή του προαστιακού σιδηροδρόμου στις Άλπεις, όπως έγινε γνωστό από την ÖBB.
Η αυστριακή εταιρεία σιδηροδρόμων αντιμετώπισε με χιούμορ το περιστατικό και το Twitter «πήρε φωτιά». Επισήμανε, ωστόσο, ότι θα ήταν καλό να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55